Add Value VS Klassiek Agency

“Wat doen jullie dan anders dan alle andere agencies?” Een vraag die we minstens 2 keer per maand krijgen.

Omdat heel wat bezoekers van onze website zich deze bedenking ook wel kunnen maken, schreven we er een blog over.

We zetten ons graag als growth partner in de markt. Onze naam zegt het al, we willen altijd waarde toevoegen. 

Ons differentiëren gaat verder dan onze diensten, en net daar gaat deze blog over. We bekijken dit graag in 5 pilaren: Communicatie, verantwoordelijkheid, transparantie, team en flexibiliteit.

Communicatie

Heel wat klanten die bij ons komen, waren vroeger klant bij een ‘klassiek agency’. Vaak komen ze bij ons met de volgende uitleg: ‘we wisten eigenlijk niet zo goed wat ze juist voor ons deden, het ware vage rapportages, en we hadden geen idee van de ROI.’ Wanneer we dit horen, merken we vaak op dat dit bijna altijd neerkomt op een gebrek aan duidelijke communicatie.

Bij een klassiek agency heb je vaak vage pdf-rapportages met KPI’s die eigenlijk nooit besproken zijn. Je bespreekt deze rapportages dan met een accountmanager, die eigenlijk niet aan de knoppen zit. Stel je een vraag? Dan is het antwoord vaak: ‘dit moet ik toch even navragen.’ Herkenbaar, niet?

Bij Add Value doen we dit anders. Wij zijn dagelijks bereikbaar, doen met bijna al onze klanten een Biweekly call (soms ook wekelijks indien dit nodig is), doen een maandelijkse diepgaande rapportage, en minimaal een keer per jaar gaan we zeer diep in op onze samenwerking en de resultaten. Uiteraard kan dit ook per kwartaal – te bekijken klant per klant. Op deze manier zorgen we voor korte communicatielijnen, en worden we echt een verlengstuk van het bedrijf van onze klanten.

We willen absoluut niet het agency zijn, dat op een eiland werkt, en waarvan eigenlijk niemand binnen het bedrijf exact weet wat ze doen. Het gaat zelfs zo ver, dat we vaak de verjaardag, vakantiebestemmingen, … van onze klanten kennen. Dit maakt de samenwerking gewoon leuk. Kort op de bal spelen, snel schakelen, niet te veel gedoe… We love it. 💙

 

Verantwoordelijkheid

Verantwoordelijkheid, of liever: wie doet nu juist wat? Of nog beter: ownership. Voor ons is het simpel. Wij focussen op de juiste KPI’s, met een duidelijke rapportage. Daarin nemen we gewoon onze verantwoordelijkheid. Je hebt altijd zicht op de resultaten via een custom dashboard, met KPI’s die wij & jij belangrijk vinden. En nee, we bekijken niet enkel de data in onze Meta of Google-dashboards, we houden rekening met de data in jouw CRM of webshop. Zo weten we de echte resultaten, of beter gezegd: de resultaten die ook de CEO belangrijk vindt.

 

Transparantie

Transparantie… Voor ons vanzelfsprekend, voor heel wat bureaus blijkbaar iets dat niet bij de werkwijze past… Wurgcontracten, stilzwijgend verlengde contracten, geen duidelijke budgetten, … Eerlijk? Je hoort de gekste zaken. Hoe doen wij het? Korte-termijn contracten, altijd opzegbaar. Bij ons blijf je omdat je tevreden bent met de resultaten, niet omdat je vasthangt aan een contract, en daar zijn we trots op.

 

Team

Samenwerking met Add Value, is samenwerken met mensen. Klink logisch toch? Niet helemaal.

We krijgen vaak de feedback van onze klanten, dat we snel schakelen. Dit komt deels, omdat we niet met accountmanagers werken. Alle mensen waarmee je contact hebt, hebben kennis van zaken. We geloven niet in accountmanagers die dienen als doorgeef luik, daar gaat zoveel kostbare tijd, geld en informatie verloren. Één aanspreekpunt, direct contact, altijd bereikbaar – zo simpel is het.

 

Flexibiliteit

Het laatste punt: flexibiliteit. Kort op de bal spelen, we passen ons aan, we doen niet moeilijk. Begripvol waar nodig, altijd meedenkend. 

Wil je snel even bellen? Doe maar. Bel je dit keer vanuit de wagen omdat je dringend ergens naartoe moet? No worries. We verwachten van onze klanten dat ze flexibel zijn, dus doen we dit zelf ook.

Het hoeft allemaal niet te moeilijk. Daar geloven we oprecht in.

Ons verhaal:

Bij Add Value geloven we in echte impact maken met marketing. Als je op zoek bent naar een klassiek agency dat focust op wat kliks, impressies en leuke rapportages die eigenlijk weinig meerwaarde hebben, ben je bij ons niet aan het juiste adres. We zijn geen klassiek agency, maar een echt growth partner

Meer weten over Add Value? Onze cases vind je hier, en onze contactgegevens hier

Abonneer je op onze nieuwsbrief