Blog

Wat is Growth Marketing?

Growth marketing is een vorm van marketing die zich richt op het aantrekken en behouden van klanten door middel van het continue testen en verbeteren van marketingstrategieën. Het doel van growth marketing is om snel groei te realiseren door middel van data-gedreven...

De 8 beste Klaviyo flows voor e-commerce

Als je een e-commerce onderneming runt, dan weet je dat er ontzettend veel manieren zijn om je klanten te bereiken en te converteren. Maar een van de beste manieren om dit te doen is door middel van E-mail flows. Deze geautomatiseerde email sequences kunnen je helpen...

Google Ads targeting: Hoe bereik je de juiste doelgroep?

Ken je dat gevoel wanneer je een Google Ads campagne lanceert met de juiste boodschap en zoekwoorden, maar niemand reageert op jouw advertenties? Misschien zijn de impressies niet slecht. Maar de click-through rate (CTR), conversieratio en return on ad spend (ROAS)...

Wat zijn de voordelen van LinkedIn voor bedrijven?

LinkedIn is een professioneel sociale netwerkplatform dat steeds populairder wordt onder zowel individuele gebruikers als bedrijven. Het platform biedt vele voordelen, waaronder de mogelijkheid om gerichte advertenties te plaatsen voor je bedrijf.Een van de grootste...

Handmatig bieden – LinkedIn Ads

Het gebruik van LinkedIn-advertenties kan een effectief middel zijn om te werken aan de zichtbaarheid van uw merk en om leads te genereren. Een van de manieren om LinkedIn-advertenties te beheren, is door gebruik te maken van handmatige biedingen. In dit blogbericht...

Hoe verhoog je de ROAS van de Google ads campagnes?

Het verhogen van de return on ad spend (ROAS) van je Google Ads campagnes is een belangrijk doel voor elke marketeer. Het betekent dat je meer inkomsten genereert voor elke euro die je in je campagne investeert, wat kan leiden tot een hogere winstgevendheid en grotere...

Performance Max Campagnes: de Google advertenties van de toekomst

Google zit nooit stil en blijft optimalisaties uitbrengen voor Google Ads. Vorig jaar heeft Google een nieuw campagnetype geïntroduceerd: Performance Max. Meer weten over PMax? Lees dan ons artikel!Wat is een Performance Max Campange?  Performance Max-campagnes zijn...

E-mail marketing tips voor Black Friday & Cyber Monday

Door het verzenden van te veel E-mails, verandert je unsubcribe link vaak in een call-to-action knop. Niet helemaal de bedoeling.  Maar er is een periode in het jaar waarin het verzenden van meerdere e-mails per dag, vaak gewoon kan: Black Friday en Cyber Monday. Uit...

Growth Marketing Canvas

Looking for growth? Here's your solution:Ambitie om jouw bedrijf te doen boosten, maar weet je niet waar te beginnen? No worries, het Growth Marketing Canvas helpt bij het structureren van jouw groei. 🔥 Ik wil het canvas downloaden! 🚀 Al overtuigd?Dat dachten we al....

Hoe maak je een marketing strategie als bedrijf?

Als je wilt starten met marketing voor jouw bedrijf, is het belangrijk om een goede strategie te hebben.    Een marketingstrategie is een langetermijnaanpak om uw producten of diensten te verkopen. Het doel van een marketingstrategie is om een duurzaam, succesvol...

Product-Market Fit aan de basis van Growth Marketing.

Waarom de product-market fit een belangrijke term is binnen Growth Marketing. Als je een bedrijf opstart of wilt boosten, is er één term die altijd in je achterhoofd moet blijven spoken: de product-market fit. Zonder deze ‘fit’ zullen zelfs de beste Facebook...

Google Shopping 101 – Starten met Google Shopping

Het is zover, je wilt starten met Google Shopping. Goed idee, laten we beginnen bij het begin.Van je product, tot je advertentie Het uiteindelijke doel van je Google Shopping campagne is om met de producten van je webshop tussen de zoekresultaten in Google te...

Hoe zorg je voor meer conversie op je landingspagina?

Eindelijk! Je landingspagina is af, je ads zijn net een dag live… Maar de conversies blijven uit. De kans is groot dat je dit probleem herkent, als growth marketing agency bieden we dit als oplossing voor onze klanten, we zien het dus vaak bij onze klanten. Goed...

Wat is SEO?

Definitie SEO?  Dat SEO staat voor ‘Search Engine Optimization’ zal je wellicht bekend in de oren klinken. Is dat niet zo? Geen probleem! Makkelijker gezegd staat SEO voor het verbeteren van je website, met als doel een hogere positie te krijgen in de organische...

Growth Marketeers Inhuren

Growth Marketeers InhurenHulp nodig bij growth marketing? Schakel dan een van onze growth marketeers in als verlengstuk van je eigen team! We werken met een dynamisch team, dat beschikt over een brede waaier aan know-how. Op deze manier huur je één growth marketeer...

Hoe kom je op nieuwe content ideeën door Google Search Console?

Welke content kan ik nog maken? 💻 Soms is je lijst met ideeën even uitgeput. Je hebt de basics al gecoverd, en heel wat stukken geschreven waarmee jouw doelpubliek geholpen is. De dagen van 0 bezoekers liggen al even achter je. Je website heeft dankzij search engine...

Verzamel meer kwalitatieve leads met Facebook Lead Forms

Eenvoudig nieuwe klanten binnenhalen?    Nood aan meer leads? Dat begrijpen we helemaal! Onze eerste vraag richting jou is dan ook: “Heb je al eens aan Facebook Lead Forms gedacht?”  Door leadadvertenties wordt het genereren van kwalitatieve leads net een...

Lead Generation Via LinkedIn

Outreach op zichzelf levert fantastische leads op, maar uw doelmarkt bereiken via verschillende platforms is nog effectiever. Onze innovatieve LinkedIn lead generatie en LinkedIn Ads diensten combineren zachtere berichtgeving, de juiste setup, en actief beheer van een...

Facebook Ads- E-commerce Flow

Top Of FunnelIn dit deel van de funnel, is het de bedoeling omMiddle Of FunnelTransforming distribution and marketing with key capabilities in customer insight and analytics.Bottom Of FunnelTransforming distribution and marketing with key capabilities in customer...

Google Ads Keyword Match Types – Segmenteren of Consolideren?

Consolideren of segmenteren in Google Ads, dat is de vraag.  In de huidige digitale wereld blijven we evolueren naar meer automatisering en smart bidding.  Om het meeste uit deze strategieën te halen, is het het beste om keyword match types te segmenteren per...

Waarom is een Google mijn bedrijf pagina belangrijk?

We weten al dat het in de huidige digitale wereld belangrijk is om online een ruimte te creëren voor uw merk of bedrijf. De reden is eenvoudig – als een klant online zoekt naar een product of dienst die u aanbiedt, moeten ze u gemakkelijk en snel kunnen vinden. Dit...

Top redenen om een SEO bureau in te huren voor uw bedrijf

Het stimuleren van het succes van uw zakelijke website met SEO en een reclamebureau is belangrijk voor elke organisatie. Dit komt omdat uw website is het eerste punt van contact voor nieuwe en bestaande klanten, terwijl op het internet. Vandaag de dag, een meerderheid...

Google Ads: Google Stopt met tCPA en tROAS als biedstrategie.

Op 23 februari ging er een bericht live op de ontwikkelaarsblog van Google. Voor het geval je het gemist hebt, Google trekt Target CPA en Target ROAS biedstrategieën in en legt in plaats daarvan een tCPA en tROAS drempel met respectievelijk Maximize Conversions en...

Voordelen van de Hagakure-methode in Google Ads

De Hagakure account structuur in Google Ads (SEA) maakt het mogelijk om een meer efficiënte account structuur te bereiken. Het vergemakkelijkt rapportage en data interpretatie doordat de hagakure-methode de complexiteit van Google Ads accounts vermindert.  De...

Wat doet een Facebook Ads Marketing bureau?

Een Facebook Ads marketing bureau zijn diensten zullen variëren op basis van wat ze aanbieden en zijn gespecialiseerd in. Echter, de meeste marketing agency’s bieden een aantal belangrijke diensten die maken ze de moeite waard om mee te werken voor uw campagne. Welke...

De Performance Marketing Funnel

Hoe werkt een marketing funnel? Niet te snel! Voordat we verder ingaan op het laatste deel van de sales funnel: (bottom of funnel), is het belangrijk dat je weet hoe de gehele funnel in elkaar zit. Dit is meteen de eerste les. Mensen zijn vaak te ongeduldig wanneer...

Hier vind je jouw Factuur voor Facebook Ads terug

Je campagne loopt, je advertenties zijn gemaakt, de resultaten komen binnen. Maar dan is er nog de factuur voor jouw facebook ads.  Als onderneming of zelfstandige heb je deze nodig, maar waar vind je jouw facturen voor facebook ads? En wanneer trekt Facebook...

Zo werken Dynamic URL Parameters voor Facebook Ads

UTM tags zijn een krachtige tool om jouw online traffic te tracken – tot je tientallen (of zelfs honderden) links manueel een hele reeks tags moet meegeven!  Wanneer je aan de slag gaat met Facebook Ads is het belangrijk om al het verkeer dat via  jouw links...

Facebook Ads versus Boost Post: wat is het verschil?

Voor vele bedrijven en webshops is het al lang duidelijk: Facebook is een belangrijk communicatie- en marketingkanaal. Toch beperken ondernemers zich soms tot het ‘gratis’ of organische luik van Facebook, waarbij ze enkel nu en dan een berichtje op hun pagina...

Tips voor de perfecte Facebook Ads in 2021

Het voorbije jaar zagen we een enorme stijging in het belang van e-commerce en online winkels. Dat heeft zijn impact gehad op Facebook advertenties: meer dan ooit zijn heel wat ondernemers en webshops op zoek naar manieren om klanten naar hun site te leiden. Facebook...

Je Facebook Ads Doelgroep instellen

Hoewel je heel wat verschillende keuzes moet maken bij het aanmaken van een Facebook ads campagne, zijn er weinig stappen zo impactvol als het instellen van je doelgroep.Jouw doelgroepkeuze kan het verschil maken tussen een uitstekend presterende campagne of een...

Facebook Product Catalog maken (Shop Update!)

Facebook heeft de ideale feature voor iedereen met een webshop: de Product Catalog! De Product Catalog en Product Feed staat bedrijven toe om een lijst van producten te uploaden op Facebook, waarna deze producten gebruikt kunnen worden in Facebook Ads en getagd kunnen...

8 tips om jouw Google Ads campagnes te optimaliseren

Heb je een Google Ads campagne lopen maar weet je niet hoe je jouw campagne het best kan optimaliseren? Geen probleem, we schreven voor jou 8 tips uit die jij vandaag nog kan toepassen op jouw Google Ads campagnes. 1. Kijk na of je geen interne concurrentie voert...

Growth Marketing Tools Voor 2023

Op zoek naar growth marketing tools?  Op deze pagina kan je de beste growth marketing tools voor 2023 vinden! We houden deze pagina regelmatig up-to-date, met de nieuwste en beste growth marketing tools! Meer Over Onze DienstenGrowth Marketing Tools Lemlist 📩...

TikTok Ads Growth Hacks

Growth hacks voor TikTok ads De meeste marketeers zien niet meteen resultaten met TikTok Ads en geven te snel op. Jammer, als je het ons vraagt.  Een van de redenen voor slechte advertentieprestaties op TikTok komt neer op een slechte advertentiecreatie. Voordat je...