Blog

Is TikTok de toekomst van e-commerce?

De oorsprong Om erachter te komen of TikTok dé nieuwe social media app is voor de e-commerce wereld moeten we even teruggaan naar de oorsprong en begrijpen van waar het komt. “Wat is TikTok en waar komt het vandaan?” Voor TikTok was er Musical.ly een app waarbij er...

Hoe kom je op nieuwe copy ideeën?

Laat je klant de ideale copy bepalen Vaak wordt de copy voor paid social en landingspagina’s geschreven door een copywriter, na wat korte feedback gaat de campagne gewoon live. Ook al heb je de beste copywriter ter wereld, je kwalitatieve leads en klanten zullen je...

Growth Marketing – Groeien door experimenten.

Bij Add Value helpen we onze klanten groeien op korte & lange termijn door middel van marketing experimenten. Dit doen we uiteraard, ook voor ons zelf.Zelf proberen we 5-10 experimenten per maand op te zetten, helaas is dit door tijdgebrek niet altijd haalbaar....

De Hagakure structuur voor Google Ads campagnes

De afgelopen jaren zijn de accountstructuren van Google Ads steeds complexer geworden. Het doel was om de vraag van de gebruiker zo goed mogelijk te matchen, wat vaak leidde tot enorme (maar effectieve) campagnes in de vorm van SKAG’s (Single Keyword Ad Groups). Net...

Hoe sluit je betalingsproviders uit in Google Analytics?

Waarom betalingsproviders uitsluiten in Google Analytics? Je kent het wel… Je hebt een webshop en wil graag te weten komen waar je sales nu vandaan komen. Wanneer je in Google Analytics kijkt zie je bij het de verwijzende URL plots een vreemde URL staan van een...

Hoe stel je Facebook Conversions API in op je website?

Als je adverteert op Facebook, versta je hoe belangrijk het is om data op een juiste manier te tracken. Het zorgt ervoor dat je Facebook Ads kan bijsturen, optimaliseren en schalen. De privacy / GDPR wetgeving maken het helaas lastiger om al deze data op een correcte...

Overzicht: Facebook Ads Afmetingen en Formats

Iedereen die op Facebook wilt adverteren, heeft de keuze tussen heel wat verschillende types advertenties, elks met een eigen formaat. De types en de formaten die beschikbaar zijn, hangen af van het doel van je campagne en de plaats waar je advertenties getoond zullen...

Je eerste Facebook Ad maken in 5 stappen

Benieuwd naar het effect van online advertising op je resultaten? Tijd om een Facebook ad te maken! Meer dan ooit maken bedrijven en webshops gebruik van Facebook om relevant webverkeer naar hun site te loodsen. Met deze gids leer je in enkele stappen hoe je snel en...

Waarom is het belangrijk om te adverteren op Google Ads?

Wanneer u beslist hoe u uw bedrijf op de markt wilt brengen en uw online aanwezigheid wilt laten groeien, zijn er nu zoveel verschillende vormen van digitale marketing: content marketing, social media marketing, e-mailmarketing,… Het aanbod is zeer uitgebreid, en kan...

Hoe optimaliseer je slecht presterende Facebook Campagnes?

Heeft u hulp nodig bij het verbeteren van uw ondermaats presterende Facebook advertentiecampagnes? Sweet.🍭 Sommige eenvoudige zaken in het campagnebeheer kunnen de prestaties van uw campagnes aanzienlijk verbeteren en u meer conversies opleveren:   Wees moedig en...

Retargeting Campagne met Facebook Ads

Waarom een facebook retargeting campagne? Een pijnlijke waarheid die adverteerders en marketeers onder ogen moeten zien, is dat een aanzienlijk deel van hun websitebezoekers nooit actie onderneemt voor ze weer vertrekken. Hoewel ze wél interesse hebben in jouw...

Facebook Ads Manager voor Beginners

Je bent klaar om Facebook Ads in te zetten voor jouw bedrijf. Maar hoe begin je daar aan? Het antwoord is Facebook Ads Manager.Facebook Ads Manager is jouw cockpit voor het aanmaken, opvolgen en bijsturen van advertenties op Facebook. Het is een dashboard waar je...

Hoe start je met Pinterest advertenties?

Meer en meer merken wagen zich aan het adverteren op Pinterest. Het wordt vaak al gebruikt om organisch te posten, maar ook adverteren op Pinterest kan een zeer goede keuze zijn?   In dit artikel lees je hoe ook jij kan starten met het adverteren binnen het...

Eenvoudig de Facebook Pixel Installeren

De Facebook Pixel installeren is één van de redenen waarom adverteren met Facebook zo krachtig is. Zonder dit stukje code zouden adverteerders en marketeers niet weten hoe hun campagnes performen, wat hun gebruikers op de site doen, en hoe ze hun budget het beste...

Wat is Facebook aggregated event measurement?

Vooruitlopend op de aanstaande uitrol van iOS 14 heeft Facebook onlangs Aggregated Event Management (AEM) gelanceerd. Dit zal app- en web gebaseerde conversies blijven ondersteunen door de overgang van de overdracht van gevoelige data te beperken en toch specifieke...

De startersgids voor succesvolle Facebook Advertenties in 2021.

Is het in 2021 nog interessant om advertenties te runnen op Facebook en Instagram? Het antwoord is simpel: ja, maar…. Het is belangrijk dat je rekening houdt met een aantal zaken. Goed nieuws, want we hebben deze belangrijke zaken speciaal voor jou in een handige gids...

YouTube-advertenties voor bedrijven

Als marketing agency maken we graag gebruik van Youtube Advertenties. Ben je aan het onderzoeken of Youtube een interessant kanaal kan zijn voor jouw bedrijf? Lees dan deze blogpost!YouTube-advertenties gebruiken om je bedrijf te laten groeien!Youtube-kijkers kijken...

Betere Resultaten met een Split Test in Facebook Ads

Als adverteerder op Facebook ben je constant op zoek naar manieren om jouw resultaten te verbeteren. Een iets lagere CPC, een kleine verbetering aan de CTR,… alles telt. Een ideale manier om de resultaten van jouw campagnes te verbeteren, is het toepassen van een...

Atomic Habits

Januari… De maand van goede voornemens. Meer sporten, gezonder leven, … Vaak starten deze voornemens zeer ambitieus. 7 keer per week sporten, een zeer streng dieet zonder cheat meals. Je kent het wel… Na één week geef je het al op. De meeste voornemens zijn gewoonweg...

Adverteren op LinkedIn

LinkedIn Ads marketing bureau: De meeste bedrijven hebben zich gerealiseerd dat sociale media, als het goed wordt uitgevoerd, een krachtige tool zou kunnen zijn om de verkoop te stimuleren. Het probleem is dat bedrijven vaak geen echt idee hebben hoe ze betaalde...