Een tweetal maanden geleden, had ik een meeting met een klant. De samenwerking verliep vlot, maar de sales qualified leads kwamen maar niet binnen.
Jammer, want de website was technisch en qua content dik in orde, dacht ik…
Na een extra call met de klant, en een analyse van het websiteverkeer, en search terms ( Google Ads) kwam ik op het volgende.:
We formuleren de oplossing die we aanbieden op de landingspagina’s fout, waardoor er logischerwijs geen conversie volgt.
De content werd aangepast, en ook testte ik andere zoekintenties.
Door samen met de klant na te denken, en data te gaan analyseren, kwamen we vrij snel tot een oplossing.
Nu zien we op dagelijkse basis, gekwalificeerde leads binnenkomen in het CRM, waaruit ook effectief sales volgen. (de juiste focus is hier ook zeer belangrijk).
Door een meedenkende klant, duidelijk feedback + kort op de bal te spelen, kwamen we snel tot een oplossing.
Testen ➡️ Analyseren ➡️ Opnieuw testen ➡️ Resultaten🚀
Onze experimentele aanpak zorgt ervoor dat we op een korte tijd een hele hoop strategieën kunnen testen, met als resultaat verrassende insights die jouw business verder kunnen brengen.