Facebook Ads- E-commerce Flow

Top Of Funnel

In dit deel van de funnel, is het de bedoeling om

Middle Of Funnel

Transforming distribution and marketing with key capabilities in customer insight and analytics.

Bottom Of Funnel

Transforming distribution and marketing with key capabilities in customer insight and analytics.

Voor wie is dit?

      • Marketing managers binnen e-commerce bedrijven
      • Founders van e-commerce bedrijven
      • Marketeers

Extra Advies

Smijt na het lezen van deze flow niet meteen je gehele strategie om. Het is gevaarlijk om je te laten meeslepen bij elke (nieuwe) strategie die je leest. Pas stap voor stap het schema toe, en bewaar overzicht. Structuur is van groot belang wanneer het aankomt op Facebook ads (voor e-commerce bedrijven.) Vragen? Stuur me een berichtje via LinkedIn of neem contact op via het contactformulier.

Joachim Brouckaert – Founder

Meet Joachim, founder én growth marketeer bij uitstek.👋 

Hij hangt vast aan de term ‘deep work’ en eats ROAS for breakfast. 😋 

Met zijn ervaring in de e-commerce wereld vindt hij gegarandeerd de juiste growth hack voor jouw bedrijf!

Ready to sprint? Cuz he is! ☄

Marketing optimalisatie Scan