Doorgaans zijn dit longtail keywords in de vorm van een vraag – perfect om een specifiek stukje content over te schrijven en de vraag te beantwoorden!
3️⃣ Exporteer deze naar een Excel of Google Sheets bestand, sorteer ze op aantal Impressies en check voor zoektermen met 0% CTR of op positie 20+.
Zo weet je meteen op welke zoektermen je (nog) niet goed rankt.
Voila. Schrijven maar!
Bij Add Value Agency zijn we doelgericht! Conversies door het dak laten gaan? We Love It!
Voor ons geen vage metrics die er niet toe doen. We werken met een duidelijke North Star Metric die we samen met jouw bepalen.
Zoals je uit deze blogpost waarschijnlijk wel geleerd hebt is dat we gaan voor meetbaar resultaat. Bij ons weet je hoeveel je investering opbrengt.
Soms is je lijst met ideeën even uitgeput.
Je hebt de basics al gecoverd, en heel wat stukken geschreven waarmee jouw doelpubliek geholpen is.
De dagen van 0 bezoekers liggen al even achter je. Je website heeft al heel wat zoekvolume.
En net uit dat zoekvolume kan je nieuwe content halen.
Heb je al eens Custom Regex filtering gebruikt in Google Search Console?
Probeer het eens:
1️⃣ Ga naar Search Console, voeg een Query Filter toe, en kies voor Custom (Regex).
2️⃣ Geef het volgende in, of een variatie daarvan:
^(wie|hoe|waarom|wat|wanneer|is|zijn|doen|maken|hoeveel|niet|zonder)[“ “]