Nieuwe leads voor Condor’s nieuwbouwprojecten in Vlaanderen

Een kijk in de digitale marketingstrategie gemaakt voor Condor, met indrukwekkende resultaten. 

Condor real estate

Leads voor nieuwbouwprojecten 

Condor is een ontwikkelaar van nieuwbouwprojecten in Vlaanderen. Ze hebben enorm veel mooie projecten die nood hebben aan een doordachte digitale marketingstrategie om hun zichtbaarheid te vergroten. In deze case ontdek je hoe wij als growth marketing agency aan de hand van Google en META ads meer dan 150 leads hebben gegenereerd afgelopen maanden.

180

Waardevolle leads

€15,57

Gemiddelde CPL Google ads

€35,91

Gemiddelde CPL META

Fase 1: Strategieontwikkeling en Campagne-Opzet

We namen de volledige controle over de digitale marketingkanalen van Condor, met een focus op Google en META, om de marketing van verschillende nieuwbouwprojecten in Vlaanderen te verbeteren. Vanaf het allereerste begin werd elk aspect van de campagnes zorgvuldig beheerd, van de opmaak van advertenties tot de strategieontwikkeling en optimalisatie.

Naast het opzetten van META en Google-campagnes hebben we ook gebruikgemaakt van advertenties op werfborden. 

We werkten nauw samen met Condor om ervoor te zorgen dat elk stukje advertentiemateriaal grondig werd getest en afgestemd op de behoeften en verwachtingen van de klant.

Fase 2: Uitvoering en Opvolging van Campagnes

We implementeerden een tweewekelijkse opvolging van de campagnes, waarbij voortdurend werd gekeken naar de resultaten, met een bijzondere focus op leads en leadkwaliteit. Door nauwkeurige analyse van CRM-gegevens en lead-naar-afspraak ratio’s, verkregen van Condor, konden we de effectiviteit van de campagnes en de leadkwaliteit goed opvolgen en evalueren.

Daarnaast voerden we A/B-tests uit op verschillende aspecten van de campagnes, waaronder doelgroepen, advertentieteksten, visuele elementen (zoals afbeeldingen en video’s), en verschillende call-to-actions. Door deze tests konden we de prestaties van verschillende varianten vergelijken en de meest effectieve advertenties identificeren. Door te achterhalen welke advertenties het beste werken kunnen we onze budgetten schuiven en op deze manier het meeste potentieel halen uit onze campagnes. 

De verkopen die voortkwamen uit leads gegenereerd door de campagnes werden ook nauwkeurig bijgehouden en gerapporteerd. Deze gegevens werden vervolgens gebruikt om de campagnes voortdurend te optimaliseren en aan te passen, met als doel een maximale ROI te behalen.

Add Value growth marketing agency

BENIEUWD WAT WE VOOR JOU KUNNEN DOEN?

Wil jij ook hoogwaardige leads genereren en de digitale groei van je bedrijf stimuleren? Ontdek hoe wij jouw bedrijf kunnen helpen en bekijk onze services.

Ontdek hier meer van onze cases.