Succesvolle wervingscampagnes resulteerden honderden hoogwaardige leads voor vind!

Ontdek hoe vind! een stroom van gekwalificeerde kandidaten aantrok voor openstaande vacatures.

“Kunnen terugvallen op de expertise van Add Value komt m’n gemoedsrust ten goede.
Want als generalistische marketeer binnen vind! moet ik heel wat verschillende balletjes tegelijk in de lucht zien te houden.
Gelukkig vonden we in Add Value de ideale partner om zelf generalisten te blijven en toch als experten in digital marketing naar buiten te komen.
De wekelijkse follow-up calls en de snelle respons op onze mails tonen aan hoe betrokken ze bij Add Value zijn.
Door die persoonlijke aanpak zijn ze telkens op de hoogte van de laatste stand van zaken, waardoor we op een efficiënte manier kunnen samenwerken. Kortom, ik ervaar het als een erg fijne samenwerking en ik kijk ernaar uit om samen nog veel projecten uit te werken”

Simon Bollenberg, Marketing manager, vind!

Case_vind_logo

Optimalisatie wervingscampagnes vind!

In deze case bekijken we hoe we bij Add Value vind! hebben geholpen bij het werven van hoogwaardige leads voor openstaande vacatures. Vind!, een recruitmentbureau gespecialiseerd in Techniek, ICT & Engineering, benaderde ons om hun wervingsinspanningen te optimaliseren en gekwalificeerde kandidaten aan te trekken voor zowel externe klanten als interne vacatures.

595

Waardevolle leads

€32,34

Gemiddelde CPL

3,43%

Conversiepercentage

Fase 1: Strategische planning en wekelijkse optimalisaties

We begonnen met het inplannen van recurrente meetings met vind! om de resultaten en lead kwaliteit te evalueren. We pasten voortdurend de campagnes aan en testten nieuwe invalshoeken en kanalen, zoals ad varianten, campagnetypes en keywords. Deze aanpak zorgden voor een tevreden klant en een langdurige samenwerking, waarbij de focus lag op het consistent genereren van leads die dan ook uiteindelijk effectief klant zouden worden. We kijken ook verder dan enkel de marketingdoelstellingen. Met de bedrijfsdoelstellingen op de voorgrond kunnen we op basis hiervan accuraat evalueren hoe effectief onze aanpak was.

Fase 2: Multichannel benadering

We implementeerden een multichannel benadering. We hebben uitgebreid gebruik gemaakt van META & LinkedIn Ads. Hiernaast hebben we ook Google ads opgezet. Deze multichannel aanpak is van cruciaal belang omdat het ons in staat stelde om een brede pool van potentiële kandidaten te bereiken. Door voor elk kanaal campagnes op te zetten die aansluiten aan het doelpubliek van dat specifiek kanaal konden we veel gerichter gaan targetten en meer correcte doelgroepen bereiken.  

Add Value growth marketing agency

BENIEUWD WAT WE VOOR JOU KUNNEN DOEN?

Wil jij ook hoogwaardige leads genereren en de digitale groei van je bedrijf stimuleren? Ontdek hoe wij jouw bedrijf kunnen helpen en bekijk onze services.

Ontdek hier meer van onze cases.