Search Engine Advertising (SEA) uitbesteden

1 op 2 mensen klikt op een van de eerste zoekresultaten in Google. Hoog scoren in de zoekmachine levert dan ook meer verkeer, meer leads, meer klanten en een grotere omzet op. Natuurlijk kun je de lange weg van SEO nemen. Met zoekmachinemarketing sta je onmiddellijk bovenaan. Niet voldoende tijd of kennis in huis om zelf aan de slag te gaan? Mis geen kansen en kies ervoor om je SEA uit te besteden aan Add Value.

Facebook ads manager
case gostar

SEA uitbesteden, ook ideaal voor jouw onderneming

Wil je onmiddellijk resultaat zien van je marketinginspanningen, tegen een duidelijk vastgelegde prijs? Dan is SEA of Search Engine Advertising de meest efficiënte manier. Elke dag verwerkt Google 8,5 miljard zoekopdrachten. Wie iets nodig heeft, googelt het. Ook jouw producten of diensten. Als je dan bovenaan staat, maak je veel kans op clicks en conversies.

Natuurlijk is het mogelijk om zelf aan de slag te gaan met je SEA. Maar zonder de nodige ervaring, kennis en expertise verlies je wellicht veel tijd – en dus geld – aan advertenties die niet fantastische presteren. Daarom is SEA uitbesteden een beter idee. Terwijl jij je focust op jouw expertise – je onderneming runnen – focussen wij ons op onze expertise – jouw online advertenties runnen.

Hoeveel kost het uitbesteden van SEA?

De prijs voor het uitbesteden van SEA is afhankelijk van verschillende factoren, waaronder je doelstellingen, je concurrentie en de verwachte opbrengst van je advertenties. Onthoud ook dat je niet alleen betaalt voor de opstart en het online adverteren, maar ook voor het bedenken, opzetten en beheren van je SEA-campagnes. Dat gebeurt veel efficiënter als je kiest voor SEA uitbesteden. Neem contact op met ons, dan bekijken we graag samen de mogelijkheden om een offerte op jouw maat te maken.

Add Value growth marketing agency

SEA uitbesteden, de voordelen

Je SEA uitbesteden aan Add Value, dat is kiezen voor optimale resultaten en efficiënte budgettering. We halen alles uit jouw SEA-campagnes en houden je daarbij doorlopend op de hoogte van de resultaten. Verder geniet je van deze voordelen wanneer je je zoekmachinemarketing uitbesteedt:

  • Je betaalt om bovenaan de zoekresultaten te staan, je ziet dus onmiddellijk resultaat van onze SEA-inspanningen.
  • Met de juiste targeting bereik je precies die mensen die zoeken naar jouw diensten of producten of die zich op de juiste locatie bevinden. Leads via SEA hebben dus al interesse in jouw aanbod.
  • Spaar tijd uit om jezelf onder te dompelen in de wereld van zoekmachinemarketing. SEA uitbesteden betekent jouw doelen formuleren en je goedkeuring geven, voor de rest zorgen wij.
  • Profiteer van de jarenlange expertise die Add Value op het vlak van verschillende marketingstrategieën opbouwde.
  • Toch een advertentie die niet voldoende getoond wordt of voor onvoldoende conversies zorgt? We monitoren continu en sturen bij waar nodig.
Joachim Brouckaert

Belangrijke beslissingen bij het uitbesteden van je SEA

Je SEA uitbesteden betekent natuurlijk niet dat je je er niets meer van hoeft aan te trekken. In onderling overleg leggen we het budget, de zoekwoorden, het doelpubliek, de inhoud en de vormgeving van jouw advertenties vast. Vervolgens staan wij in voor de praktische en technische uitwerking van jouw SEA-campagnes.

Je ziet zelf de resultaten in de vorm van acties die jouw doelpubliek onderneemt, zoals aankopen in je webshop of het invullen van formulieren. Maar we rapporteren ook regelmatig en sturen bij waar nodig. Zo ben je zeker dat het uitbesteden van SEA jouw onderneming de meeste groei en winst oplevert.

Van eerste kennismaking tot vaste klant

SEA uitbesteden: het stappenplan

Je SEA uitbesteden betekent vertrouwen geven aan een extern SEA agency om een deel van jouw marketing uit te voeren. Dankzij dit stappenplan wordt onze samenwerking een echte samen-werking, waarin we focussen op de groei en winst van jouw onderneming.

1. Kennismakingsgesprek: we beginnen ons avontuur bij het begin, met een goed gesprek. Vertel ons alles over jouw bedrijf, jouw uitdagingen en doelen en jouw verwachtingen van SEA.

2. Duiken in de diepte: met een gedetailleerde analyse brengen we de troeven van jouw onderneming in kaart. Waar sta je vandaag in de zoekmachines, wie is je concurrentie en waar wil je naartoe groeien?

3. Strategisch plan: met jouw doelen en behoeften in het achterhoofd creëren we een op maat gemaakte SEA-strategie. Die presenteren we in een interactieve sessie, waarbij jouw inbreng centraal staat.

4. Licht op groen: zodra je ons een ‘go’ hebt gegeven, schieten we in actie. We richten je SEA-campagnes in met precisie en expertise, zodat ze optimaal presteren.

5. Open communicatie: samenwerken is overleggen. SEA uitbesteden betekent niet je SEA uit het oog verliezen. We houden je constant op de hoogte van de ontwikkelingen en prestaties van je campagnes.

6. Regelmatige analyses: via gedetailleerde rapportages en analyses tonen we je wat goed werkt en wat beter kan. Zo identificeren we in onderling overleg kansen voor optimalisatie en groei.

7. Lang zullen ze samenwerken: Add Value zorgt niet alleen voor fantastische resultaten op korte termijn. Ons doel is ook om een duurzame, productieve relatie te ontwikkelen. We zien onszelf als een verlengstuk van jouw team, jouw persoonlijke SEA-experts, klaar voor de lange rit.

Belangrijke beslissingen bij het uitbesteden van je SEA

Je SEA uitbesteden betekent natuurlijk niet dat je je er niets meer van hoeft aan te trekken. In onderling overleg leggen we het budget, de zoekwoorden, het doelpubliek, de inhoud en de vormgeving van jouw advertenties vast. Vervolgens staan wij in voor de praktische en technische uitwerking van jouw SEA-campagnes.

Je ziet zelf de resultaten in de vorm van acties die jouw doelpubliek onderneemt, zoals aankopen in je webshop of het invullen van formulieren. Maar we rapporteren ook regelmatig en sturen bij waar nodig. Zo ben je zeker dat het uitbesteden van SEA jouw onderneming de meeste groei en winst oplevert.

Add Value growth marketing agency

SEA uitbesteden aan Add Value

Klaar om je SEA uit te besteden aan een ervaren SEA agency? Add Value is niet zomaar een growth marketing bureau. We zien onszelf liever als jouw partner in groei. De campagnes die we samen ontwikkelen en uitrollen, vallen niet alleen op, ze leveren ook tastbare resultaten op.

SEA uitbesteden betekent kiezen voor winst en groei. Maak kennis met Add Value, dan bekijken we samen wat we voor jou kunnen betekenen.