Growth hacks voor TikTok ads
De meeste marketeers zien niet meteen resultaten met TikTok Ads en geven te snel op. Jammer, als je het ons vraagt.
Een van de redenen voor slechte advertentieprestaties op TikTok komt neer op een slechte advertentiecreatie.
Voordat je TikTok als acquisitiekanaal uitsluit, test je deze veranderingen om te zien of je CPA’s verbeteren:
Video Geluid
De meeste marketeers doen niet veel moeite voor het geluid van hun advertenties. Maar TikTok vereist dat video’s geluid hebben. Probeer audio te gebruiken om getuigenissen van klanten te benadrukken en walkthroughs van de voordelen van uw product extra aandacht te geven.
Kwantiteit
Creative fatigue treedt op bij TikTok dan op andere platforms. Gebruikers van Tiktok consumeren enorme hoeveelheden content en negeren snel alles wat repetitief aanvoelt. Bouw dus een wachtrij van nieuwe video’s op en verander uw advertenties minimaal tweewekelijks.
Authenticiteit
Als je content aanvoelt als een advertentie, zul je een snelle swipe omhoog krijgen. Zorg er dus voor dat je advertenties maakt die overeenkomen met de organische content waarvoor gebruikers naar TikTok komen. Maak desnoods je video’s op je GSM en maak realistische content die ook echt gemaakt is voor je doelgroep.