TikTok ads uitbesteden

TikTok? Dat is het sociaal medium waarvan de app het vaakst geopend wordt per dag én dat de hoogste engagement rate per post heeft. TikTok knalde als een gek uit de startblokken en is nog steeds razend populair. Eentje dat je als bedrijf dan ook niet links kunt laten liggen. Heb je te weinig tijd, niet voldoende kennis of nood aan het beste resultaat? Dan is je TikTok ads uitbesteden the way to go. Add Value gaat voor video’s die niet alleen likes, maar vooral rendement opleveren.

Add Value growth marketing agency
uitbesteden tiktok ads

Waarom TikTok ads uitbesteden ook voor jouw bedrijf ideaal is

TikTokkers krijgen in hun ‘For You’ feed oneindig veel video’s te zien die nauw aansluiten bij hun eigen interesses. In tegenstelling tot andere sociale media heb je niet veel volgers nodig om viraal te gaan en een groot publiek te bereiken. Bovendien is adverteren op TikTok laagdrempeliger en goedkoper dan op andere online platformen.

Ontdek je dit nieuwe sociale medium samen met de miljoenen andere gebruikers uit de hele wereld? Dan heb je wellicht nog niet alle ervaring, kennis en expertise om fantastische campagnes te lanceren. Zo loop je het risico om veel tijd en dus veel geld te verliezen. Vertrouw daarom op een ervaren TikTok ads agency zoals Add Value. Want door je TikTok ads uit te besteden, focus jij je op jouw onderneming en focussen wij ons op jouw advertenties.

Hoeveel kost het uitbesteden van TikTok ads?

Elke klant, elke campagne en elke advertentie is anders. Wat wil je bereiken met je TikTok ad? Wie zijn je concurrenten en hoeveel zijn zij bereid om uit te geven? Wat is de verwachte opbrengst van je campagne? Dat zijn maar enkele van de vele factoren die invloed hebben op jouw budget om TikTok ads uit te besteden.

Bovendien houdt een TikTok ad lanceren veel meer in dan een video maken en online zetten. Je investeert tijd in het opzetten van je account, het leren kennen van TikTok For Business, het bedenken, creëren en inplannen van je campagne, het opvolgen van je advertentie en het besturen indien nodig. Kies voor efficiëntie en besteed je TikTok ads uit. Neem contact op met ons en ontvang een offerte op maat.

tiktok ads uitbesteden resultaten

De voordelen van TikTok ads uitbesteden

Ga je voor de langzame leercurve of het regelrechte rendement? Je TikTok ads uitbesteden aan Add Value betekent profiteren van deze voordelen:

  • Met een advertentiepotentieel van bijna 900 miljoen gebruikers is het relatief makkelijk om je doelpubliek te vergroten door nieuwe, jonge geïnteresseerden te bereiken.
  • Onderzoeken tonen aan dat TikTok-gebruikers vooral nieuwigheden willen ontdekken via het platform en die vervolgens graag aankopen. Reken dus op hoge conversiepercentages.
  • TikTokkers zien liefst authentieke content. Je hoeft dus geen afgelikte video’s te maken, waardoor de drempel voor contentproductie lager ligt.
  • TikTok veilt advertenties voor lagere prijzen dan andere sociale media. Met hetzelfde advertentiebudget heb je dus meer mogelijkheden.
  • De doelstellingen en strategie formuleren we samen, verder hebben we van jou alleen input en goedkeuring nodig. TikTok ads uitbesteden betekent dan ook een mooie tijdsbesparing.
  • Essentieel voor succes op TikTok is het inspelen op hypes en trends. We houden hashtags en uitdagingen in de gaten en spelen daarop in, zodat jij het niet hoeft te doen.
  • Niet alleen bedenken en creëren we content, met onze analysetools volgen we je advertenties ook op. Zo ben jij steeds verzekerd van je rendement.

De juiste TikTok advertentie voor jouw onderneming

Nog een belangrijk voordeel aan het promoten van jouw bedrijf via TikTok: je hebt keuze uit verschillende advertentiemogelijkheden, waardoor er steeds een vorm is die perfect past bij jouw onderneming, jouw verhaal en jouw doelstellingen. Dit zijn slechts enkele van de opties:

    addvalue team
    • In-feed video’s verschijnen op de For You pagina van gebruikers, bevatten enkel je merknaam en advertentiekost en zijn dan ook de goedkoopste advertenties. Een button linkt naar je website.
    • Influencers schakel je in om jouw diensten of producten onder de aandacht te brengen van hun doelpubliek. Een goede match tussen influencer en onderneming is essentieel.
    • Spark Ads zijn organische posts die je boost in de For You pagina van gebruikers. Ze linken naar je account en zorgen voor meer volgers.
    • Top View Ads zien gebruikers onmiddellijk wanneer ze hun app openen. Na een paar seconden komen je bedrijfsnaam en advertentietekst tevoorschijn. Een button leidt TikTokkers naar je website.
    • Brand Hashtags en Branded Effects zijn hashtags waarover je exclusief beschikt en effecten die gebruikers toevoegen aan hun eigen video’s. Ze hebben veel impact, maar ook een stevig prijskaartje.

    Niet zeker welk type advertenties het best bij jou past, of – erger nog – al eens de verkeerde keuze gemaakt? Door je TikTok ads uit te besteden, overleg je met een ervaren partner die je knopen helpt doorhakken en je rendement verbetert.

    Van eerste kennismaking tot vaste klant

    TikTok ads uitbesteden: het Add Value stappenplan

    Je TikTok ads uitbesteden, dat is een belangrijk deel van je marketing in handen van een extern bureau leggen. We begrijpen maar al te goed dat dat een grote stap is. Goede afspraken maken goede vrienden en heldere communicatie maakt tevreden partners. Daarom stelden we een stappenplan op dat we steeds doorlopen bij onze samenwerkingen. Wij focussen op de groei en winst van jouw bedrijf, jij weet steeds waar je aan toe bent.

    1. Kennismaking: we starten onze reis met een goed gesprek. Zo krijgen we een helder beeld van jouw bedrijf, uitdagingen, doelen en verwachtingen van TikTok ads.

    2. Diepgaande verkenning: een grondige analyse brengt de sterktes van jouw bedrijf in kaart. We bekijken je bestaande TikTok-account, je concurrenten en toekomstige groeimogelijkheden.

    3. Op maat gemaakt plan: je krijgt een strategisch TikTok-plan, dat rekening houdt met jouw doelen en behoeften en bijgewerkt wordt op basis van jouw input.

    4. Startsein: zodra je groen licht geeft, gaan we direct aan de slag. We zetten je TikTok ads-campagnes nauwkeurig en met expertise op om optimale resultaten te behalen.

    5. Transparante communicatie: samenwerking vereist een open dialoog. Het uitbesteden van TikTok ads betekent niet dat je de controle verliest. We houden je voortdurend op de hoogte van de voortgang en prestaties van je campagnes.

    6. Periodieke evaluaties: door middel van gedetailleerde rapporten en analyses laten we zien wat werkt en waar verbeteringen mogelijk zijn. Samen kiezen we kansen voor optimalisatie en groei.

    7. Langdurige samenwerking: bij Add Value streven we niet alleen naar directe resultaten, maar ook naar een duurzame en productieve relatie op lange termijn. Beschouw ons gerust als jouw persoonlijke TikTok ads-experts, klaar om samen met jou de weg naar succes te bewandelen.

    Add Value growth marketing agency

    TikTok ads uitbesteden aan Add Value

    Je TikTok ads uitbesteden brengt jouw onderneming heel wat op: een uitgebreid bereik, een sterkere merkidentiteit, een groter doelpubliek, op lange termijn een grotere omzet. Tenminste, wanneer je campagnes rekening houden met je klanten, je producten of je diensten en je bedrijf.

    Kies daarom voor een ervaren TikTok marketingbureau zoals Add Value. Nog meer dan een growth marketing bureau zijn wij immers jouw partner in groei. We gaan voor meer views, meer likes en meer volgers, maar vooral voor meer rendement en resultaten. Laat ons kennismaken en samen bekijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.